”Jalkapalloilijan ura on lyhyt, joten rahan kanssa pitää olla varovainen. Kyse on siitä, että elämäntavan pitää olla ammattimainen. ””En oikeastaan tykkää edes käydä iltaisin ulkona. Ensimmäisenä vuotenani Cityssä olin vapaa-aikani huoneessani. Pelasin paljon konsolipelejä, kuten monet jalkapalloilijat, ja olin paljon yhteydessä perheeseeni. ”Galvez sanoo, että jalkapallossa paineet kasvavat mitä korkeammalle pääsee pelaamaan. ”Minun on pitänyt käsitellä paineita lapsesta lähtien. Siihen tottuu. Koen vieläkin paineita ennen otteluita.
YLE TV2 ohjelmatiedot 18 tuntia sitten — San Marino U19 Suomi U19 elää 2022 17 lokakuuta 2023 Suora lähetys 1.1.2021 — San Marinon kaltaista kevyempää vastustajaa vastaan muoto voi olla jopa 3-1-6.
"Kasvojenpesu osa yksi on suoritettu" – Huuhkajat palasi 15 tuntia sitten — [urheilu##] San Marino Suomi elää 20 marraskuuta 2023 His victory marked the beginning of a new era in F1 racing, one that embraced power, ...
””Äidinisäni on ollut innokas tennispelaaja. Pelasin hänen kanssaan usein tennistä, kun kävin Suomessa. Äidinisäni on suuri fanini. ”Galvez on saanut vanhemmiltaan neuvoja, miten hänen kannattaa keskittyä olennaiseen työssään. ”Isäni on sanonut minulle, että minun kannattaa pelata futista hymy huulillani. Hän on sanonut, että minun kannattaa keskittyä vain jalkapalloon, eikä antaa minkään muun häiritä sitä. ”Galvez sanoo haluavansa tehdä perheensä ylpeäksi, ja siksi hän laittaa jalkapallon etusijalle elämässään.
Maailman parhaassa seurassa pelaava Tomas Galvez, 18, valitsi Suomen – edessä on kadonneen kielitaidon metsästysHuuhkajien ja Manchester Cityn puolustajalupaus Tomas Galvez sanoo sitoutuneensa Suomen edustamiseen. Riccione, ItaliaHuuhkajien Tomas Galvez, 18, on edennyt ikätovereitaan nopeammin ohituskaistaa pitkin miesten maajoukkueeseen. Päävalmentaja Markku Kanerva ei valitsisi Galvezia maajoukkueeseen, ellei hän kokisi tämän pärjäävän siinä ympäristössä. Harvassa ovat ne pelaajat, jotka ovat tehneet A-maajoukkuedebyyttinsä 17-vuotiaana.
[urheilu##] San Marino Suomi elää 20 marraskuuta 2023 14 tuntia sitten — Jos talo joskus valmistuu, haluaako joku asua Huuhkajien EM-karsintaottelu San Marino - Suomi, selostus Matti Härkönen, asiantuntija Jani Honkavaara, San ...
OG Entertainment | Ongoing & Grounded E 3 päivää sitten — Suomi Pohjois-Irlanti elää 17/11/2023 Katso suorana 26.3.2023 — klo 19.00 Suomi–Pohjois-Irlanti; 20.11. klo 21.45 San Marino–Suomi .
Suomi Pohjois-Irlanti elää 17/11/2023 Katso suorana 16.10.2023 — Suomi elää 2022 25 toukokuuta 2023 [[verkossa@@]##] Slovenia Kanada elää live 14 toukokuuta Loppuohjelmat(16) Tanska: San Marino (v) ...
San Marino Suomi elää 20 marraskuuta 2023 9 tuntia sitten 5 tuntia sitten — San Marino Suomi elää 20 marraskuuta 2023 la 09.09. klo 11.45 - 12.35 50 min V sport 1 Suomi 9.9.2023. Selostus Julius Vauhkonen ...
MOTOGP: SAN MARINON GRAND PRIX ohjelmatiedot 17 tuntia sitten — San Marino Suomi elää live 20 marraskuuta 2023 2 päivää sitten — Elää Live(VERKOSSA**) Suomi Tanska elää 2022 21 Slovenia kohtaa .
Huuhkajat harjoittelee puolustuslukon avaamista ja varoo 3 tuntia sitten — San Marino Suomi elää 2022 20.11.2023 Suora lähetys 15 tuntia sitten — San Marino Suomi elää 2022 20.11.2023 Suora lähetys 9 tuntia sitten — ...
Galvez debytoi A-maajoukkueessa viime vuonna harjoitusottelussa, ja nyt 18-vuotiaalla lahjakkuudella on kohta edessään debyytti karsintaottelussa. Sen hän saanee maanantaina, kun Huuhkajat kohtaa EM-karsintojen viimeisessä ottelussa San Marinon kello 21. 45 Suomen aikaa. Vuosi sitten Galvez oli maajoukkueen talvileirillä, mutta nyt ei hänen sanojensa mukaan ole kyse enää harjoituksesta. ”Kaikki ovat olleet todella mukavia.
Kaiken se kestää: Maajoukkuekannattajan tunnustukset 19 tuntia sitten — San Marino Suomi elää 2022 20 marraskuuta 2023 Suora lähetys 3 päivää sitten — 45 Pohjois-Irlanti–Slovenia ja San Marino–Tanska. Suomen EM .